Kako da naručim/pošaljem pismo od Deda Mraza?

Potrebno je da, na ovom sajtu, popunite obrazac za kreiranje i naručivanje pisma.
Klikom ovde ili na veliko crveno dugme na početnoj stranici sajta krećete u proces kreiranja pisma u tri ipo koraka. 

Sistem će od Vas tražiti odgovore na pitanja o detetu zahvaljujući kojima će pismo biti u potpunosti personalizovano i prilagođeno baš vašem detetu. 

Mogu li pismo Deda Mraza da naručim telefonom?

Može! Pozovite 0641213227 i naši operateri će posao unošenja podataka obaviti umesto vas.
Vodite računa i o činjenici da naš kontakt centar ima svoje radno vreme (zvanično od 08:00 do 15h) ali tokom sezone i u špicu često radimo i duže pa slobodno pokušajte. Međutim, ukoliko Vam se nakon 15:00 niko ne javlja na telefon, razumećete razlog. Osim toga, vodite računa i o činjenici da je Deda Mraz, naročito u decembru, jako tražen te da nas često nije moguće dobiti iz prve. Morate da budete strpljivi.

Još, jako je važno da se pre pozivanja telefonom informišete o našim uslugama, a to ćete najlakše i najbrže učiniti tako što ćete pokušati da naručite pismo online. Na taj način ćete se susresti sa svim pitanjima koja Vam postavlja sistem tj. koja će vam postaviti naš operater i znaćete kako na njih da odgovorite. Iz iskustva znamo da, kada naručilac nazove nespreman, pismo ispadne "mlako", uopšteno i ne toliko lepo kao kada naručilac unapred smisli sve pohvale za svoje dete.
Osim toga, naručilac ne može da očekuje od operatera da mu čita ceo tekst pisma već samo fragmente koji se odnose na personalizacije. Tekst pisma možete da pročitate već u prvom koraku online naručivanja.
Potrudite se i da saznate šta podrazumevaju naše dodatne usluge obzirom da ih pričom često nije moguće dočarati. Npr, ne možete da očekujete da će operater moći da vam ispriča šta je video poruka Deda Mraza i u čemu je njena poenta. Nju jednostavno morate da pogledate pre nego što je naručite.

Ukoliko iz bilo kog razloga (npr tehničkog) ne možete da završite proces naručivanja, pozovite nas i mi ćemo sve učiniti umesto vas.

Jedina opcija koja prilikom naručivanja nije moguća jeste plaćanje unapred. Jedina moguća opcija za izbor plaćanja je pouzećem.



Za koliko dana stiže pismo?

Ukoliko pismo naručite brzom poštom sa opcijom plaćanja pouzećem (najbrža moguća varijanta) možete da ga očekujete u roku od dva radna dana (subota i nedelja se smatraju neradnim danima).

Ukoliko pismo naručite tako da stigne običnom poštanskom pošiljkom, rok za isporuku je do pet radnih dana u urbanim sredinama, ne računajući subotu i nedelju, a jedini način plaćanja je unapred na račun (uplatnicom na šalteru, ebankingom ili platnom karticom).
U ovom slučaju najbrži način je plaćanje karicom ili ebankingom iz razloga što na taj način novac praktično odmah dospeva na naš račun, a Vaše pismo staje u red za obradu i slanje.
Ovako poslato pismo obično stigne za nekoliko radnih dana u regularnim uslovima. Pisma se šalju (predaju Pošti) svakog radnog dana do 12:00h a to znači da će Vaše pismo biti spremno za slanje narednog dana nakon Vaše uplate naknade za slanje pisma (osim ako ste naručivanje i plaćanje izvršli pre 10:00 časova).
Takođe, vodite računa i o činjenici da pisma u poštanskom saobraćaju na teritoriji cele Srbije putuju u proseku tri do četiri dana.

Ukoliko pismo putuje u inostranstvo ili zemlje regiona, očekivano vreme prenosa je od 6 dana do 9 dana. Navedeni podaci predstavljaju očekivano vreme prenosa i uručenja pošiljaka. U očekivano vreme prenosa ne računaju se dan prijema pošiljke, subota, nedelja te dani državnih i verskih praznika koji se praznuju neradno kako u Republici Srbiji, tako i u odredišnoj državi.
U očekivano vreme prenosa ne ulazi i vreme eventualnog zadržavanja pošiljke na carini.



Može li pismo da se preuzme lično kod Deda Mraza?


Može! Samo vodite računa o činjenici da je naše radno vreme od 08:00 do 15:00h radnim danima (subotom, nedeljom i praznikom ne radimo). 
U slučaju da želite lično preuzimanje, takođe je neophodno da izvršite naručivanje usluge na ovom sajtu ili telefonom unapred. Izaberite način plaćanja uplatnicom ali je ne morate plaćati unapred obzirom da, ukoliko plaćate kod nas, odbićemo Vam poštarinu.
Naglašavamo! Naručivanje pisma kod nas lično nije moguće. Operateri su u obavezi da vrate svakoga ko nije prethodno naručio pismo (telefonom ili online).
Za lično preuzimanje, neophodna je najava telefonom na 0641213227 kako bismo Vam pripremili pismo.
Nemojte dovoditi decu u nadi da će Videti Deda Mraza. Naprotiv, u pitanju je klasičan kancelarijski prostor koji bi deci mogao da razbije sve iluzije o Deda Mrazu.
Nalazimo se u Beogradu, u Makenzijevoj ulici br 32 (U blizini trga Slavija, a prekoputa uprave Komunalne milicije).


Koliko košta pismo od Deda Mraza?

Cena usluge slanja pisma običnom poštanskom pošiljkom iznosi 590 RSD, a dostava je besplatna (obična poštanska pošiljka).
Takođe, postoji i opcija da izaberete drugačiji način slanja pošiljke – Post Express usluga „Danas za sutra“.

Ukoliko se odlučite za opciju slanja brzom poštom, cena pisma se uvećava za dodatne i troškove poštarine i iznosiće ukupno 860,00 RSD.

Ukoliko odaberete opciju isporuke pouzećem (brza pošta + plaćanje gotovinom donosiocu), cena pisma će iznositi 900,00 RSD

Video priča Deda Mraza je opciona usluga koju možete da pridodate uz pismo (prilikom naručivanja) i ona košta dodatnih 890,00 RSD za klasičnu varijantu ili 990 RSD za 360°

 video. 

Video priču Deda Mraza nije moguće naručiti samostalno (bez pisma Deda Mraza). 

Dodatni paket usluga koji podrazumeva:

- Bometrijski digitalni sertifikat koji potvrđuje visok stepen poslušnosti i dobrote vašeg deteta;

- Društvenu igru "Sakupi Deda Mrazove poklone" (sa pijunima i kockicom);

- "Elf on the Shelf" - sedam pisanih poruka vilenjaka Pere koji te prati;

- Štampani Sertifikat sa suvim žigom i

- Povelju Deda Mraza u boci (u pravoj staklenoj zapečaćenoj flaši).


Dodatni paket usluga košta dodatnih 1.270 RSD. (U navedenu cenu ulaze sve iznad nabrojane stavke tj. izobilje dodatnih materijala izuzetno bogatih sadržajem i kreativnošću).



Šta ako moje pismo ne stigne?

Pisma naručena kao obične poštanske pošiljke se šalju klasičnom poštom (JP Pošta Srbije) te stoga, uprkos veoma dobroj organizaciji i dobrom funkcionisanju poštanskog saobraćaja u Srbiji, postoji minimalna mogućnost da poštanska pošiljka zakasni ili uopšte ne prispe na odredište.

Mi smatramo da pismo treba da stigne maksimalno za pet radnih dana te, ako pismo nije stiglo u tom roku realizujemo reklamaciju. U dogovoru sa Vama, šaljemo Vam novo pismo o našem trošku ali ovog puta pod pratnjom kako bismo bili sigurni u uspeh ponovnog slanja.
Molimo, ukoliko niste sigurni, proverite ispravnost svoje adrese (ovde).

U slučaju da ni drugi pokušaj slanja pisma s uslugom praćenja ne uspe, garantujemo lak i brz povraćaj novca.

Ukoliko ste, pak poručili uslugu slanja brzom poštom, Vreme isporuke je najčešće "Danas za sutra". U tom slučaju mi isporučujemo pismo službi "Post Express" jedan radni dan nakon što ste izvršili uplatu (pod uslovom da ste uplatu izvršili do 16:00h. Dakle "Danas za sutra" se računa od datuma prijema sredstava na naš račun. Takođe, uprkos Poštinoj garanciji, "Danas za sutra" funkcioniše samo u većim mestima i gradovima gde služba "Post Express" poštu dostavlja svakodnevno.

Ukoliko ste izabrali isporuku brzom poštom, a način plaćanja pouzećem, isporuku očekujte u roku od dva dana kurirskom službom Post Express.


Kada je najbolje da naručim/pošaljem pismo?

Poenta je da pismo stigne što ranije. Ono nije novogodišnji poklon i deo paketića već najava svega toga od strane Deda Mraza, te nema naročitog smisla ako ga dete dobije 31. decembra.
Deda Mrazovo pismo treba da kod deteta izazove specifičan osećaj verovanja u Deda Mraza, išekivanja, preispitivanja sopstvenog ponašanja (zašto je Deda Mraz u pismu napisao da sam bio dobar) i sl. Time što će pismo stići relativno kasno, tek neki dan pre Deda Mraza, detetu skraćujete doživljaje i utiske i povećavate mogućnost da pismo „zakasni“ tj. stigne posle Deda Mraza (zbog tradicionalnih Novogodišnjih gužvi u poštanskom saobraćaju) i da zbog toga čarolija bude uništena.
Suština je da iščekivanje  Deda Mraza i Nove godine bude jednako lepo kao i njihov dolazak.


Kako da naručim pismo ako imam više dece?

Pisma na našem servisu su, načelno, namenjena pojedincima a ne grupi (svako pismo je uvek u jednini) ali, u narednom koraku, nakon što popunite pismo u jednini, imaćete priliku da revidirate njegov kompletan tekst. Tom prilikom možete sami da ga prepravite kako god želite.
Ipak, vodite računa da, ako ovo radite, morate da pažljivo pročitate i korigujete ceo tekst (i, potom, obavezno kliknete na dugme"sačuvaj izmene").

Međutim, i pored ove mogućnosti, razmislite da za svako dete, ipak, naručite posebno pismo jer ona su uvek drugačija (sistem Vas prepoznaje po IP adresi ili sesiji i uvek Vam nudi drugačiji osnovni tekst pisma). Razlog ovome je karakter Deda Mraza koji i poklone donosi svakom detetu pojedinačno. Svako dete je posebno i zaslužuje posebnu Deda Mrazovu pažnju.
U pismu se Deda Mraz obraća detetu lično, po imenu. Navodi njegove lične vrline i dobra dela za koje je dete zaslužno (to baš i nije moguće u slučaju grupe) kao i dečje želje koje će Deda Mraz ostvariti u obliku poklona ispod jelke.

Drugi razlog zašto biste trebali za svako dete da naručite zasebno pismo jeste video poruka Deda Mraza koju, ukoliko želite i nju da naručite, ne možete da je prilagodite (snimljena je u jednini i kreirana s personalizacijama za jedno dete). Takođe, u sistemu imamo više različitih tipova video poruka (sa drugačijom radnjom i scenarijem) tako da, ne brinite, video poruke, takođe, neće biti iste.



Kako da pisma i video poruke koje naručujem za svoju decu budu različita?

Kako bi rešili problem roditelja koji imaju dvoje ili više dece, kreirali smo više različitih tipova pisama, kako dvoje ili više dece ne bi dobili isti osnovni tekst pisma, međutim, svi oni koji poručuju samo jedno pismo za jedno dete nemaju mogućnost izbora među različitim šablonima pisama.

Naručilac, pošto izvrši porudžbinu jednog pisma tek, na kraju tog procesa, ima priliku kliknuti na dugme na kojem piše „Poručite drugo, drugačije pismo...“ i tako dalje.
Jedino o čemu poručioci moraju da vode računa je da porudžbinu više tipova pisama moraju izvršiti serijski, jedno za drugim. Dakle, mora se voditi računa da ne istekne dvadesetominutna sesija jer će u tom slučaju sistem opet krenuti od prvog tipa pisma.

Isto je i sa video porukama Deda Mraza.



Čemu služe QR kôdovi u zaglavlju Deda Mrazovog pisma?!

Ukoliko uz pismo naručite i neku od dodatnih usluga koje se dostavljaju linkom (npr. video poruka Deda Mraza ili Biometrijski digitalni sertifikat kojim se potvrđuje jako visok stepen „dobrote“ Vašeg deteta), u QR kodu (ili kodovima) nalaziće se linkovi za prikaz istih.

Zamislite taj trenutak kada nakon što jenja ushićenje i uzbuđenje vezano za činjenicu da mu/joj je pisao Deda Mraz, usledi još jedno (ili dva) slična.

Mudro sa ovim! Pravite se i Vi naivni da ne znate čemu služe ti QR kodovi i na taj način produžite radost i veselje. Verujte nam, biće mnogo interesantnije ako dete tek sutradan ili nakon par dana sazna da mu je Deda Mraz poslao i video poruku ili još nešto. Ako dete u momentu prezatrpate gomilom informacija i materijala, biće utoliko više zbunjeno. Pustite ga da uživa danima, a ako naručite i tzv. „Dodatni paket usluga“ imaćete toliko mnogo različitih i zanimljivih fora i materijala da ćete doslovno dve nedelje, svakoga dana, imati po jedno iznenađenje od Deda Mraza ili nekog njegovog pomoćnika-vilenjaka, za svoje dete! Biće ovo najuzbudljiviji zimski praznici ikada!


Evo kako izgleda Deda Mrazova video poruka:





Dobijam li i CD disk?!

Ne, CD / DVD tehnologija je odavno zastarela i prevaziđena. Realno, da li biste uopšte imali gde da stavite CD, a svakako će najveći broj pregleda ovog videa biti na mobilnom telefonu koji nema fioku za CD.

Video se isporučuje linkom koji se nalazi u QR kodu koji je odštampan u zaglavlju pisma. Dakle, u koverti sa pismom, a ne u emailu kao što je to bio slučaj do prošle sezone kada QR tehnologija nije bila toliko odomaćena (danas QR kod dobijete na računu svaki put kada odete u prodavnicu, ali razlika između naših QR kodova i onih na fiskalnim računima je u tome što su naši veoma lako čitljivi).




Mogu li da naručim dolazak Deda Mraza na kućnu adresu?

Može! Ali vodite računa o činjenici da je servis za Dedamrazove dostupan samo u Beogradu i Novom Sadu, a da Deda Mraz iz video poruke obilazi uglavnom područje Zemuna i Novog Beograda. Naglašavamo "uglavnom" pa ako želite baš tog Deda Mraza, jako je važno da to naglasite prilikom zakazivanja.